Sprawdź stan załatwiania Twojej sprawy

Sprawdzanie stanu załatwiania spraw

Zgodnie z zapisem ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. nr 112 poz. 1198, art. 6 p.1, 3e) zapewniamy Państwu możliwość sprawdzenia stanu załatwienia Państwa sprawy w naszym Urzędzie.
Odbywa się to poprzez zadanie zapytania w tym oknie systemu po przejściu procedury autoryzacji.
Procedura ta wymaga podania unikatowej nazwy konta użytkownika i hasła. Wszyscy zainteresowani tą formą dostępu powinni zgłosić się w naszym Urzędzie w pokoju Nr 18 w godzinach:  7.15  - 15.15 by otrzymać wymagane dane. Informacji udziela p. Iwona Ignaszak, tel.: 274-88-10, e-mail: umg@zagorow.pl.
Pozostając w przekonaniu, że powyższa funkcjonalność ułatwi Państwu kontakt z naszym samorządem, zapraszamy do korzystania z powyższej usługi.