Prowadzone Rejestry

 

 

WYKAZ REJESTRÓW PROWADZONYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W ZAGÓROWIE

 

 

  1. Rejestr uchwał Rady Miejskiej Zagórowa
  2. Rejestr opinii Rady Miejskiej Zagórowa
  3. Rejestr oświadczeń Rady Miejskiej Zagórowa
  4. Rejestr Zarządzeń Burmistrza
  5. Rejestr wniosków i interpelacji radnych
  6. Rejestr skarg i wniosków
  7. Rejestr delegacji służbowych radnych Rady Miejskiej Zagórowa
  8. Rejestr Instytucji Kultury
  9. Rejestr upoważnień osób do działania w imieniu Burmistrza, jako organu gminy
  10. Rejestr zgłoszeń awarii oświetlenia ulicznego
  11. Ewidencja delegacji służbowych
  12. Ewidencja wniosków o udostępnienie informacji publicznej
  13. Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisków
  14. Rejestr korespondencji przychodzącej
  15. Rejestr korespondencji wychodzącej
  16. Ewidencja kart drogowych
  17. Rejestr PESEL
  18. Rejestr Dowodów Osobistych
  19. Rejestr mieszkańców
  20. Rejestr zamieszkania cudzoziemców
  21. Rejestr wyborców
  22. Rejestr osób objętych kwalifikacją (rejestracją) wojskową
  23. Rejestr wpływu rachunków i faktur
  24. Rejestr umów zawartych przez gminę
  25. Ewidencja zakupionego paliwa
  26. Bazadanych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi (GOK+)
  27. Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (przedsiębiorców)
  28. Ewidencja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków
  29. Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
  30. Rejestr Centralnej Ewidencji  i Informacji o Działalności Gospodarczej
  31. Ewidencja zawartych umów najmu lokali (EBUD+)
  32. Rejestr wydanych decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego
  33. Rejestr wydanych decyzji o przyznaniu dodatku energetycznego
  34. Rejestr wypadków przy pracy
  35. Rejestr dzienników ewidencyjnych i teczek